Sejur odihna 2021 Lacu Sarat – Camping Lacu Sarat**

Sejur odihna 2021 Lacu Sarat – Camping Lacu Sarat**

Sejur pentru odihna si relaxare la Lacu Sarat !

 

Tarifele includ: cazare 1 noapte.

 

C2A = casuta 2A

 

C2B = casuta 2B.

 

Copii:

- 0-1,99 ani gratuitate la cazare cu mic dejun fara pat suplimentar;

- 2-6,99 ani cazare gratuită fara pat suplimentar, iar cu pat suplimentar achită 50% din tariful de cazare pentru adult;

- 7-13,99 ani achită 50% din tariful de cazare pentru adult, cu pat suplimentar inclus.

 

La receptia unitatii de cazare turistii vor achita taxa de statiune in cuantum de 1 % din valoarea cazarii.

 

Nu sunt acceptate animale de companie.

 

Tarifele nu sunt valabile in perioada Sarbatorilor si Evenimentelor.

 

Conditii pentru rezervare: plata integrala sau avans 30 % dupa confirmarea rezervarii iar diferenta se va achita cel tarziu cu 10 zile inaintea inceperii sejurului.

 

Optional transport, transferuri.

de la 25 RON / persoana / 1 noapte
Ai nevoie de AJUTOR?

 021 330 05 06  /  021 794 58 58  /  0787 229 909

Tara Tara: Romania
Judet - Regiune Judet - Regiune: Braila
Localitate - Statiune Localitate - Statiune: Lacu Sarat
Tip masa Tip masa: Fara masa
Plecare Plecare: Oricand
Durata Durata: 1 noapte
TARIFE
PERIOADA
MASA
CAMERA
TARIF TOTAL
01.03-30.09.2021
-
1 persoana
C2A: 70 lei
Rezerva
01.03-30.09.2021
-
2 persoane
C2A: 70 lei
Rezerva
01.03-30.09.2021
-
1 persoana
C2B: 50 lei
Rezerva
01.03-30.09.2021
-
2 persoane
C2B: 50 lei
Rezerva

Sejur odihna 2021 Lacu Sarat – Camping Lacu Sarat**

Sejur pentru odihna si relaxare la Lacu Sarat !

 

Tarifele includ: cazare 1 noapte.

 

C2A = casuta 2A

 

C2B = casuta 2B.

 

Copii:

- 0-1,99 ani gratuitate la cazare cu mic dejun fara pat suplimentar;

- 2-6,99 ani cazare gratuită fara pat suplimentar, iar cu pat suplimentar achită 50% din tariful de cazare pentru adult;

- 7-13,99 ani achită 50% din tariful de cazare pentru adult, cu pat suplimentar inclus.

 

La receptia unitatii de cazare turistii vor achita taxa de statiune in cuantum de 1 % din valoarea cazarii.

 

Nu sunt acceptate animale de companie.

 

Tarifele nu sunt valabile in perioada Sarbatorilor si Evenimentelor.

 

Conditii pentru rezervare: plata integrala sau avans 30 % dupa confirmarea rezervarii iar diferenta se va achita cel tarziu cu 10 zile inaintea inceperii sejurului.

 

Optional transport, transferuri.


Aflati mai multe despre atractiile turistice din localitatea - statiunea Lacu Sarat

Down

Statiunea Lacu Sarat este situată în partea de est a României, în Bărăganul de Nord, staţiunea se găseşte la o distanţă de numai 5,5 km de municipiul Brăila. Înconjurată de un parc de 40 ha (30 ha pădure şi 10 ha zonă verde), care conferă un cadru deosebit de pitoresc atât prin monumentalitate, cât şi prin vechime, staţiunea Lacul Sărat este o adevărată oază de verdeaţă cu efecte benefice asupra corpului uman.

Acces:

Rutier: DN 2B Buzău - Brăila, DN 21 Slobozia - Brăila, DN 22 Brăila - Râmnicu Sărat;

Feroviar: Gara Lacul Sărat sau Gara Brăila (pe ruta Bucureşti - Făurei - Brăila) şi din Brăila cu tramvaiul (5,5 km) până în staţiune.

Lacul, cu salinitatea crescută, este format pe un vechi curs al Dunării, de care acum este complet izolat. Adâncimea apei variază între 0,6m şi 1,80 m. Fundul lacului este acoperit pe întreaga suprafaţă de un nămol terapeutic cu un grad foarte mare de mineralizare. Virtuţile terapeutice ale apei şi nămolului au fost puse în valoare încă din anul 1879.

Se apreciază că aici există unul dintre cele mai valoroase nămoluri sapropelice din ţară şi ape cu cea mai mare concentraţie salină, realitate confirmată şi de faptul că majoritatea pacienţilor încheie cura balneară într-o stare ameliorată.

Factori naturali de cură:

Apă minerală din lac clorurosodică, sulfatată, magneziană concentrată; nămolul sapropelic din lac; bioclimat excitant de stepă.

Indicaţii terapeutice:

Afecţiuni reumatismale articulare degenerative (artroze ale membrelor, tulburări de sciatică ale coloanei vertebrale şi ale membrelor inferioare, preartroze la hiperponderali şi obezi); afecţiuni reumatismale articulare inflamatorii (poliartrită reumatoidă, spondilită); afecţiuni reumatismale abarticulare; afecţiuni post traumatice; afecţiuni neurologice periferice (pareze uşoare şi paralizii periferice ale membrelor, sciatică, nevrite, poliradiculonevrite, sechele după poliomielită, atrofiile musculare şi mielită cronică); afecţiuni ginecologice (insuficienţă ovariană, metrite, vaginite, cervicite cronice).

Aflati mai multe despre atractiile turistice din judetul - regiunea Braila

Braila

Judetul Braila

Motto:

"Nu Braila este fiica principatului Tarii Romanesti, ci ea este maica acestui principat" (N.Iorga)

Judetul Braila este situat in sud-estul Romaniei, in Campia Romana si se intinde pe o suprafata totala de 4766 km patrati ocupand o parte din Lunca Siretului inferior, o parte din Campia Baraganului, mici portiuni din Campia Salcioara si Campia Buzaului. In est, judetul Braila cuprinde Insula Mare a Brailei. El reprezinta 2% din suprafata intregii tari.

Orasul resedinta de judet, Braila, ocupa nord-estul judetului, fiind situat intr-o zona complexa de contact intre unitati fizico-geografice variate: Lunca Dunarii, Campia Brailei si Campia Siretului Inferior, la 200 km distanta de capitala Romaniei.

Situata in partea de rasarit a Campiei Romane, la 45*16'17" latitudine nordica si 27*58'33" longitudine estica la intersectia a trei provincii istorice romanesti – Tara Romanesca, Moldova si Dobrogea – pe Dunarea inferioara, acolo unde aceasta se reuneste prin cele doua brate ale sale, Dunarea Noua si Dunarea Veche, Braila a fost inzestrata de natura cu daruri deosebite.

Avand o terasa si un chei natural la care se adauga malul adanc al fluviului din dreptul orasului, Braila a fost destinata sa fie primul port maritim al Dunarii, devenind, la peste 100 de ani de la amenajarea bratului Sulina, ultimul loc de acostare al navelor maritime sosite din orice colt al lumii.

Localizarea geografica a Brailei la stanga Dunarii, in singura zona cladita de natura, dintre gura Ialomitei si cea a Siretului, capabila sa poata primi asezarea unui oras, se datoreaza Piscului Brailei. Acesta este o terasa a carei inaltime maxima ajunge la 33m, in care malul abrupt de 45* este intrerupt de numeroase puncte de trecere numite vaduri. Acest microrelief specific se reflecta in arhitectura orasului care este construit ca un” amfiteatru urias orientat spre port, catre care sunt 19 vaduri la Braila".

Cetatea Brailei este pomenită în legătură cu însăşi întemeierea Ţării Româneşti în vremea lui Radu Vodă, apoi, în anul 1368, privilegiul de comerţ acordat negustorilor braşoveni de către domnitorul Ţării Româneşti, Vlaicu Voda, atesta „Brayla” ca aşezare importantă a Ţării Româneşti.

Numeroase documente vorbesc despre Brăila ca fiind cel mai important port de la gurile Dunării, spre care se îndreptau principalele rute comerciale medievale. Poziţionat la graniţa provinciei, dar şi pe fluviul care transporta pe lângă vase comerciale şi flote de război, oraşul a trecut de-a lungul timpului prin perioade nefaste care i-au mai încetinit avântul economic. Ars de turci la 1462, şi apoi de către Ştefan cel Mare în 1470, cucerit în anul 1540 şi transformat în „raia”, numită Ibrail, oraşul a fost stăpânit de turci timp de aproape trei secole, până la sfârşitul războiului ruso-turc din 1828-1829, mai puţin perioada cuprinsă între anii 1595, când a fost eliberat de către domnitorul Mihai Viteazul, şi până la moartea acestuia.

Un document din 30 octombrie 1595 arată limpede că turcii, după ce au ocupat oraşul, au început să construiască o cetate de zid, de unde rezultă că nu existase până la acea dată o asemenea cetate. Zidirea cetăţii şi constituirea ei în jurul raialei duce la luarea în stăpânire de către turci a oraşului, dar şi a împrejurimilor. Chiar şi sub stăpânirea otomană oraşul prosperă, iar factorul care a contribuit în cel mai înalt grad la dezvoltarea Brăilei, dupa 1829, a fost liberalizarea comerţului pe Dunăre şi mare prevăzută în cadrul Tratatului de la Adrianopol. Faptul că Brăila a avut conducători pricepuţi care s au identificat cu nevoile oraşului, face ca perioada 1830-1848 să însemne un avânt deosebit în dezvoltarea oraşului şi a portului. Intensele tranzacţii comerciale efectuate în port, posibilitatea obţinerii din zonă a unor venituri mari şi rapide, au atras în acea perioadă numeroşi comercianţi străini: bulgari, francezi, italieni, greci, macedoneni, albanezi, austrieci, evrei, belgieni, Brăila devenind o entitate multietnică, ce s-a dezvoltat armonios, şi ale carei tradiţii, obiceiuri şi credinţe au fost integrate în viaţa culturala şi spirituală a oraşului, reuşind să tranşeze în favoarea ei rivalitatea cu portul Galaţi, intrând chiar în competiţie cu Odessa.

Braila a tentat mereu puterile vremii, datorita potentialului sau economic si a asezarii sale strategice. Dupa ce a apartinut Tarii Romanesti si apoi a suportat trei secole de stapanire otomana (1539-1828), Braila revine la tara in urma Tratatului de la Adrianopol (1829). Convietuirea romanilor cu grecii, bulgarii, lipovenii, armenii, evreii a dat portului de la Dunare un parfum pitoresc si o deschidere cosmopolita spre cultura europeana. Cel mai mare progres economic s-a inregistrat in a doua jumatate a secolului al XIX-lea si in primele decenii ale secolului al XX-lea. Conform descrierilor de epoca, la sfarsitul secolului al XIX-lea, Braila avea un aer occidental evident, locuitorii ei bucurandu-se de prosperitate. Orasul beneficia de existenta mai multor filiale de banci, firme si agentii fluviale si maritime renumite, precum si de reprezentante diplomatice de inalt nivel. Portul era o importanta sursa a dezvoltarii, avand o medie pe zi de peste 40 de vase intrate si iesite.

Inceputul secolului al XX-lea gaseste Braila intr-un proces de explozie demografica si urbanistica. De altfel, Braila este printre putinele orase din tara dezvoltate dupa un riguros plan urbanistic, avand reteaua de strazi sistematizata dupa un model radial-concentric de tip amfiteatru.

Braila este unul dintre primele orase romanesti care au beneficiat de iluminatul public cu lampi de petrol (1858). Marele inginer constructor Anghel Saligny a folosit pentru prima oara betonul armat la constructia de cheiuri si dane pentru Portul Braila (1883-1892). Vaporul cu aburi Orient este prima nava romaneasca ce pleaca de la Braila pe Dunare cu transport de pasageri (1895). Tot la Braila s-a pus in functiune prima uzina electrica, la numai 13 ani dupa inventia lui Edison. Primul oras din Romania care a avut tramvai electric a fost Braila (1901). O fabrica de celuloza din stuf - prima incercare de a valorifica stuful din Insula Mare, este deschisa tot la Braila (1906). Cel mai mare castel de apa din tara, cu o capacitate de 1200 metri cubi, este dat in functiune la Braila (1912).

Tot la Braila se afla singura biserica ortodoxa din tara fara turle, transformata dintr-o geamie turceasca, iar in cadrul bisericii grecesti Buna Vestire, se afla singurul izvor tamaduitor, aflat in interiorul vreunui lacas de cult din Romania. In anul 1863, in timpul lucrarilor de punere a temeliei bisericii, unul dintre ctitori a avut un vis, ce a avut ca rezultat descoperirea unui izvor natural, cu proprietati vindecatoare de ziua Izvorului Tamaduirii. A fost considerata ca semn divin, izvorul inchizandu-se intr-o fantana, iar deasupra construindu-se Sfantul Altar. Izvorul se gaseste la o adancime de 15 metri si este vindecator doar de ziua Izvorului Tamaduirii, sarbatoare tinuta in prima vineri dupa Paste, cand agheasma tasneste si suprafata apei fantanii ajunge la doi metri. Numai in aceasta zi preotii deschid fantana si multi bolnavi vin din toata tara sa primeasca agheasma avand nadejdea si credinta ca se vor vindeca.

Obiectivele turistice ale judeţului Brăila sunt concentrate in municipiu, fiind înregistrate 115 monumente incluse pe Lista Monumentelor istorice 2004, dintre care 4 monumente de categoria A (monumente istorice de valoare naţională): Centrul istoric al municipiului Brăila, Ansamblul „Strada Mihai Eminescu”- sec. al XIX-lea, Ansamblul „Piaţa Traian”- începutul sec. al XVIII-lea, Biserica „Sf. Arhanghel Mihail”- sec. al XIX-lea.

 

Pentru a descoperi „Povestile Brailei”, incursiunea vizitatorului trebuie sa porneasca din inima Brailei - Centrul istoric al orasului, care va va surprinde cu bijuterii arhitectonice de o valoare inestimabila.

Centrul Istoric al Brăilei se întinde pe o suprafață de peste 160 de hectare și cuprinde adevărate bijuterii arhitectonice de o valoare inestimabilă, construite la sfârșitul secolului al XIX-lea sau începutul secolului al XX-lea si este declarat monument istoric de categoria A.

Judetul Braila poate reprezenta o destinatie preferata si datorita cadrului natural si resurselor naturale cu care a fost inzestrat cu generozitate oferindu-va variante de petrecere a timpului liber in cadrul unor partide de vanatoare si pescuit in ariile protejate: Parcul Natural Balta Mică a Brăilei, Rezervaţia Naturala lacul Jirlău, Rezervaţia Naturala Pădurea Camniţa, Rezervaţia forestiera Pădurea Viişoara, Monumentul Natural Popina Blasova, Aria Naturală Lacul Tătaru.

Sursa: Site-ul Consiliului Judetean Braila

Aflati mai multe despre atractiile turistice din tara Romania

Romania
 Descriere despre "Tara "
Romania ....

Camping Lacu Sarat** este situat in staţiunea Lacu Sarat la circa 5 km distanţa de municipiul Braila.

 

Campingul are 21 căsuţe cu două locuri.

 

Camere: 2 paturi, masă, scaune, curent electric, priză.

 

Facilitati: grup sanitar comun, parcare şi teren campare, păstrarea obiectelor de valoare în cadrul recepţiei hotelului Lacu Sărat, predarea corespondenţei, acordarea de medicamente şi materiale sanitare în cadrul primului ajutor în caz de accidente, posibilitatea efectuării tratamentului balneoclimateric la baza de tratament, băi de soare şi nămol.